Stół z litego drewna do jadalni Iceberg Tuum

Stół z litego drewna do jadalni Iceberg Tuum

Stół z litego drewna dębowego

stół z litego drewna orzechowego

stół z litego drewna jesionowego

stół z litego drewna brzozowego

drewniany stół na wymiar

drewniany stół pod wymiar

drewniany stół do jadalni

loftowy stół do jadalni

dębowy stół do jadalni

dębowy stół na wymiar

stół na wymiar

7 399,00 zł
Ilość
York Meble

Tuum Tables to polski producent stołów z litego drewna. Są wykonane z dbałością o każdy element z wysokiej jakości wyselekcjowanego, litego drewna. Projekty są opracowane i przemyślane co do szczegółu przez utytułowanych projektantów. Każdy model stołu dzięki temu zyskuje ponadczasowość. Każdy stół jest jedyny w swoim rodzaju. Może być wykonany z następujących rodzajów drewna: dąb, orzech, jesion i brzoza. Na życzenie klienta dostępne są również inne rodzaje drewna. Co więcej, możesz wybrać z 3 rodzajów wykończenia krawędzi blatu - natural (kontur drzewa),  modern (skośna) oraz classic (prosta). Do wykończenia powierzchni blatów są stosowane wyłącznie oleje organiczne i lakiery dopuszczone do kontaktu z żywnością. Nie zawierają substancji szkodliwych dla zdrowia czy życia.

Cena główna dotyczy wymiarów standardowych w drewnie dębowym. Stoły czy stoliki kawowe w innych wymiarach są wyceniane indywidualnie.

Realizujemy także indywidualne zamówienia stołów czy stolików kawowych według projektów indywidualnych. 

Wymiary standardowe:

długość: 220 cm

szerokość: 90 cm

wysokość: 76 cm

grubość blatu: 4 cm

Dostępne wielkości blatów:

długość od 180 cm do 300 cm (dla stołów konferencyjnych do 450 cm)

szerokość od 70 cm do 110 cm (dla stołów konferencyjnych do 120 cm)

Rodzaje drewna:

- dąb,

- orzech,

- jesion,

- brzoza.

rodzaje drewna dębowe jesionowe orzechowe brzozowe

Na życzenie klienta dostępne są również inne rodzaje drewna.

3 rodzajów wykończenia krawędzi blatu:

- natural (kontur drzewa), 
- modern (skośna),
- classic (prosta).

krawędzie stołu z litego drewna

"Podręcznik użytkowania 

Witaj, oto Twój nowy oryginalny drewniany stół.
Ten poradnik pomoże Ci odpowiednio zadbać o ten produkt, aby służył Ci przez wiele lat. 
Blat jest zabezpieczony i gotowy do użycia, ale pamiętaj: olej, którym został zabezpieczony, po trzech tygodniach nabierze właściwości ochronnych.
Wskazówki dotyczące korzystania z naszych stołów.
Jeśli chcesz cieszyć się swoim stołem przez długi czas, zapoznaj się z naszymi sugestiami:
a) drewniane stoły wytrzymują wyższe temperatury w nowoczesnych budynkach, ale należy je ustawić w odległości co najmniej 1 metra od źródeł ciepła (kaloryferów, grzejników elektrycznych itp.)
b) wszelkie zabrudzenia należy natychmiast usuwać! 
c) do czyszczenia blatu użyj suchej szmatki, ręcznika papierowego lub preparatu Pronto Wood
d) przez położeniem na stole gorących, bardzo zimnych lub wilgotnych przedmiotów użyj podkładki, aby uniknąć plam lub zarysowań
e) zawsze używaj podkładki do pisania, aby uniknąć zarysowań powierzchni
f) stół powinien być ustawiony na równym podłożu, w przeciwnym razie zostanie zdeformowany, dostosowując się do nierówności

Pamiętaj aby nie używać:
ŻADNYCH preparatów konserwujących i środków czyszczących, które nie są przeznaczone do drewna
ŻADNYCH preparatów w aerozolu
Nigdy nie czyść stołu wodą i nie stawiaj naczyń na blacie !
Pamiętaj, aby zawsze używać podkładki pod naczynia.

Stoły są w 100% naturalne
Wykończenie szlachetnego naturalnego materiału jakim jest drewno może skutkować pojawieniem się drobnych nierówności, przebarwień czy mikropęknięć, które podkreślają piękno tego produktu i nie stanowią uzasadnionego powodu do reklamacji. Ważne jest, aby wziąć pod uwagę fakt, że produkty są tworzone ręcznie, wręcz nigdy nie będą takie same. Każdy stół będzie inny. Meble wystawione na bezpośrednie działanie promieni słonecznych mogą z czasem zmieniać swój pierwotny kolor. Również zbyt wysoka i długotrwała wilgotność lub przesuszone powietrze może niekorzystnie wpływać na drewno.

Konserwacja lakierowanych powierzchni
W tym celu polecamy naturalną pastę produkowaną z wosku, bezbarwną lub w tym kolorze Twojego stołu. Nałóż cienką warstwę pasty miękką szmatką wzdłuż włókien drewna. Stół należy woskować regularnie ok. 3 razy w roku lub częściej, w zależności od intensywności użytkowania. Woskowanie powierzchni drewna nie tylko konserwuje, ale też blat staje się piękny.

Konserwacja olejowanych powierzchni
Drewno olejowane jest bardziej wrażliwe na zabrudzenia niż drewno lakierowane, dlatego podczas użytkowania wymaga nieco większej ostrożności. Warstwa oleju jest cienka i po pewnym czasie odpadki oleju mogą miejscowo przedostać się do drewna. 
TO NIE JEST WADA! I nie jest powodem do reklamacji! Zalecamy ponowne nakładanie oleju na wierzch co 2-3 miesiące, aż przestanie przesiąkać. W przeciwnym razie powierzchnia stołu może ostatecznie wyglądać na niedokończoną. Należy pamiętać, aby olej rozprowadzić równomiernie wzdłuż słojów drewna, w przeciwnym razie na powierzchni mogą pojawić się ciemniejsze punkty. 
UWAGA! Niewykończone powierzchnie nie są w żaden sposób wstępnie zabezpieczone przed zabrudzeniem.
Do pielęgnacji drewna użyj pasty woskowej i oleju do drewna. 
W przypadku pojawienia się drobnych zadrapań lub dziur, użyj pasty woskowej, która może pokryć drobne uszkodzenia. W przypadku większych odkształceń drewna, skontaktuj się ze specjalistą z Twojego salonu sprzedaży.


Gwarancja 
Producent udziela na swoje produkty 3-letniej gwarancji, jednak należy pamiętać, że gwarancja nie obejmuje takich elementów jak: 
- szkód powstałych w wyniku zdarzenia losowego lub spowodowanych innymi okolicznościami niezależnymi od producenta
- szkód powstałych w wyniku modyfikacji dokonanych przez klienta
- uszkodzeń wynikających z nieprzestrzegania zalecanych przez producenta warunków użytkowania, konserwacji i przechowywania stołu
- nierównomierne zabarwienie drewna wynikające z naturalnego surowca, ponieważ drewno jest materiałem naturalnym i może zmieniać kolor pod wpływem promieni UV, w efekcie może jaśnieć lub ciemnieć
- szkody powstałe na skutek nieprawidłowego ustawienia produktu np.: stół postawiony bezpośrednio przy kaloryferze, kominku lub przy innych urządzeniach grzewczych
- szkody lub zniekształcenia powstałe na skutek bezpośredniego umieszczania bardzo gorących lub bardzo zimnych przedmiotów na meblach i w rezultacie czyszczenie stołu chemikaliami
- szkody w wyniku długotrwałego kontaktu z wodą
- szkody wynikające z użytkowania mebli w pomieszczeniach o wilgotności mniejszej niż 45% i większej niż 60%, ponieważ przy niskiej wilgotności mogą powstawać pęknięcia i szczeliny, natomiast przy wyższej wilgotności mogą wystąpić zniekształcenia i nierówności
- szkody powstałe podczas transportu mebli wykonanego na zlecenie klienta przez firmę spedycyjną
- wady i uszkodzenia, z którymi klient zapoznał się przy odbiorze produktu, w wyniku czego cena końcowa produktu uległa obniżeniu
- uszkodzenia produktu spowodowane naturalnym zużyciem np. zadrapania, wgniecenia itp.
- zmiana odcienia koloru wykończenia lakierowanego lub olejowanego związana z narażeniem na długotrwałe działanie promieni słonecznych, wody, dymu itp.

Procedura reklamacji
Warunkiem wykonania przez klienta napraw gwarancyjnych jest uzasadnione i zgodne z poniższymi wymaganiami zgłoszenie. W związku z tym reklamację należy złożyć wraz z oryginałem dowodu zakupu nie później niż 7 dni o dnia ujawnienia wady, chyba że rodzaj wady wymaga niezwłocznego powiadomienia.

Jeśli wada zostanie ujawniona bezpośrednio po zakupie, Kupujący powinien zgłosić reklamację nie później niż 7 dni roboczych bezpośrednio do producenta, tj. firma Tuum Tables w przypadku niedotrzymania tego terminu gwarant nie przyjmie reklamacji.

Inne zgłoszenia (zgodne z definicją zawartą w zgłoszeniu przy korzystaniu ze skompilowanego produktu) przyjmowane są w formie pisemnej oraz drogą mailową poprzez przesłanie zdjęć oraz opisanie usterek. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty zgłoszenia.

Po uwzględnieniu reklamacji, reklamujący jest zobowiązany do dostarczenia produktu na miejsce naprawy, zgodnie ze wskazaniem Tuum Tables. Należy pamiętać, że produkt musi być odpowiednio zapakowany i zabezpieczony do transportu do miejsca naprawy. Gwarant nie ponosi kosztów transportu.

Należy pamiętać, że stosowanie powyższych zaleceń znacznie wydłuża żywotność drewnianych stołów i zmniejsza ryzyko "pracy naturalnego drewna", ale nie wyklucza ich całkowicie. Ze względu na brak możliwości kontroli klimatu przez sprzedawcę lub wykonawcę, gwarancja obejmuje wyłącznie naturalną "pracę" drewna. Nie można reklamować suchości lub zwilgocenia drewna wykraczającego poza podane wyżej normy.

INFORMACJE REKLAMACYJNE

Utrata prawa do reklamacji następuje w przypadku: 
- lokalizacji i użytkowania mebli poza ich przeznaczeniem
- uszkodzenie produktu poprzez przykrycie dużej powierzchni materiałami takimi jak: szkło, PCV, folia, kamień itp.
- zapobiegania naturalnemu procesowi oddychania drewna
- użytkowania mebli w pomieszczeniach o wilgotności poniżej 45% lub powyżej 60%
- mebli zalanych wodą lub inną cieczą
- zanieczyszczenia
- ujawnienia niewłaściwego czyszczenia i konserwacji
- ujawnienia modyfikacji lub napraw przez osoby nieuprawnione
- zanieczyszczeń i wad spowodowanych przez zwierzęta
- uszkodzeń mechanicznych

Nie uważa się za wady:
- zmiany zachodzące w sposób naturalny podczas przeciętnego użytkowania mebli
- właściwości wynikające z charakteru materiału 
- naturalne różnice w odcieniach kolorów drewna 
- widoczne promienie rdzeniowe, które są częścią anatomii drewna 
- nieco ciemniejszy kolor, tzw. Fałszywa twardziel, która jest częścią anatomicznej konstrukcji drewna
- uzupełnienie drobnych ubytków drewna
- naturalne wady drewna wynikające z charakteru materiału użytego do wykonania mebli

Produkt nowy, prosto od producenta

Opis

Czas realizacji
Zależy od dostępności u producenta
Stan
NOWY
Gwarancja
36 miesięcy
Styl
INDUSTRIALNY / LOFTOWY
NOWOCZESNY
Rodzaj wykończenia
Drewno naturalne
Sposoby dostawy Nazwa Cena
Dostawa kurierem Dostawa kurierem 150,00 zł
Odbiór osobisty Odbiór osobisty Za darmo!

Ile trwa wysyłka mebli?


Jeśli produkt jest dostępny od ręki na naszych stanach magazynowych, wysyłamy go w ciągu 2 dni roboczych. Nie mamy niestety tak wielkich magazynów aby pomieścić naszą obszerną ofertę. Wszystkie produkty możemy zamówić u producentów. Wtedy czas realizacji jest zgodny z informacją na stronie produktu. Zawsze możesz dopytać aby się upewnić czy nic się nie zmieniło.


Wysyłacie meble za granicę?

Tak, oczywiście. Wysyłamy za granicę. Koszty takiej wysyłki wyliczamy indywidualnie.

Skąd wysyłacie meble?

Produkty zazwyczaj wysyłamy z naszego magazynu (87-720 Ciechocinek ul. Kopernika 64) lub aby było szybciej bezpośrednio od producentów.

Dostałem/łam uszkodzony towar. Co mogę z tym zrobić?

Jest nam bardzo przykro z tego powodu. Jeśli opakowanie jest uszkodzone, należy spisać protokół szkody. Jeśli po rozpakowaniu okazało się, że jest coś uszkodzone zrób koniecznie zdjęcia i wyślij nam razem z dokumentem potwierdzającym zakup, na nasz adres mailowy: biuro@york-meble.pl

reklamacja i zwrot towaru

Czy można umówić dostawę mebli na konkretną godzinę?

Mimo, że bardzo byśmy chcieli, nasza moc nie sięga tak daleko. Zazwyczaj wysyłamy towar firmą kurierską lub firmą transportową. To oni ustalają grafik. Ale na szczęście większość z nich kontaktuje się telefonicznie, aby umówić dostawę. Nigdy nie jadą w ciemno!

Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie, mailowo czy przez Facebooka?

Tak, oczywiście! Składaj zamówienie jak Ci wygodnie. My wprowadzimy je do naszej bazy zamówień i otrzymasz potwierdzenie zamówienia na telefon i adres mailowy.

Czy meble są w całości?

Wszystko zależy od produktu. Posiadamy w ofercie meble do samodzielnego montażu a także meble już skręcone w całości. Jeśli chodzi o tapicerkę, zazwyczaj meble są w całości. Chyba, że są to duże narożniki. Te podzielone są na części. Warto też wziąć pod uwagę czy mebel zmieści Ci się do domu i czy nie będzie problemu z wniesieniem!

Czy mamy w ofercie meble kuchenne?

Tak, mamy je w ofercie. Robimy pomiary, projekt i realizujemy je. Jednak wolimy robić to w sklepach stacjonarnych. Szafki kuchenne przychodzą w całości, więc wysyłka jest troszkę utrudniona. Ale pracujemy nad tym i może niedługo kuchnie pojawią się na stałe w naszej ofercie internetowej. Na ten moment zapraszamy do sklepów stacjonarnych.

Czy wnosimy meble do domu ?

Jeśli jedziemy naszym wewnętrznym transportem lub firmą transportową, odpłatne wniesienie jest do uzgodnienia z kierowcą. Natomiast kurier z wysyłkami paletowymi nie świadczy usług wniesienia.

Czy można zmieniać kolory mebli?

Zależy od produktów. Wybierając meble tapicerowane, możesz zmienić kolory i materiał. Przy meblach twardych, wszystko zależy czy producent ma w ofercie inne kolory. Sprawdź je na naszej stronie w opisie do produktu pod zdjęciem. Możesz także zadzwonić :)

Jaki jest koszt wysyłki ?

Koszty wysyłki są przypisane do każdego produktu. Znajdziesz je w zakładce wysyłka pod zdjęciem na stornie produktu. Wysyłki zagraniczne są wyceniane indywidualnie.

Czy istnieje możliwość zakupu na raty ?

Tak, istnieje taka możliwość. Więcej informacji tutaj: https://www.york-meble.pl/strona/platnosci

Czy otrzymam próbki tkanin, skór czy drewna aby zobaczyć je w rzeczywistości?

Tak, wysyłamy je. Szczegóły omawiane są indywidualnie.

Czy kupowane meble są objęte gwarancją ?

Tak, oczywiście. Meble mają 24 miesięczną gwarancję.

Chcę zamówić dużo mebli. Czy otrzymam jakiś rabat?

Zadzwoń do nas i zapytaj. Jeśli nie jest to cena promocyjna, postaramy się urwać coś na kawkę i dobre ciastko.

Złożyłem/łam zamówienie, ale spodobało mi się coś jeszcze i chcę domówić. Czy muszę osobno płacić za dostawę czy można połączyć te zamówienia ?

Jak najszybciej do nas zadzwoń i poinformuj nas o tym. Jeśli jeszcze zamówienie od nas nie wyszło, oczywiście że możemy połączyć zamówienia i policzyć dostawę jednorazowo. Jeśli zamówienie będzie powyżej 3 tysięcy, dostawa będzie gratis!

Jeżeli pojawiły się jakieś inne pytania zapraszamy do kontaktu

Zobacz także

chat Komentarze (0)